Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 mai 2019

Testimonial Matalubs X D

Dragos Mocuta - Oradea /
- Pe Metalubs Shop este postat aici: https://www.metalubsshop.ro/index.php?route=testimonial/testimonial

Bun, sa o luam asa , din partea unui super sceptic ( inginer , Toma necredinciosul ). Masina in cauza: Megane 1.5 dci , 82 cai, an 2007 , cod motor K9K722 , cu faimoasa injectie Delphi, foarte performanta , dar si foarte sensibila la filtre si motorina. Am cumparat un luna ianuarie un tratament pentru motorina. Metalubs XD, si-am zis...hai sa-l incerc..fie ce-o fi. Asta dupa ce , avand o discutie cu fostul meu instructor auto care imi tot spunea de Metalubs si el forjand masina de scoala ( Astra H 1.7 Cdti ) , foloseste si el XD. Am inceput sa adaug cate 40 de ml de metalubs xd la fiecare plin. Bun, zis si facut...nimic, nici-o schimbare, consum la fel, sunetul s-a redus ( la injectoare, tacanitul acela specific ) si uite asa am zis ca am dat banii degeaba, asta pana cand, recent saptamana trecuta cand eram la ultima seringa de metalubs, deschid capota sa adaug lichid de parbriz, motorul merge, si raman prost ( pardon de expresie ) . Motorul nu mai are acea vibratie pe care o are in mod normal un motor diesel...si pe care o stiam clar, cum imi merge motorul. Apoi...nu mai aud nici tacanicul de injectoare. Stau si ma gandesc ...ce am facut..de unde am alimentat ...ce s-a intamplat ? Apoi am realizat ca seara de dinainte, am alimentat de la Rompetrol de 100 de lei ( vreo 16-17 litri ) si am bagat metalubs xd, 30 ml ( golisem flaconul cu astia ultimii 30 ml ) si dupa ce alimentasem, am plecat la drum intins, si am mers turat ( schimbat la 4000 RPM si tinuta turatia pe la 3000-3500 RPM ) . Si inca ceva important: La injectoarele mele, fiind common rail, fiecare injector are propria conducta de alimentare. In timpul functionarii, daca tii intre degete conducta de la fiecare injector simti o vibratie ca si o furnicatura ( de la supapa de retur care inchide\deschide ) . Acum, va jur ca nu se mai simte absolut nimic ! Dovada ca s-a "netezit" suprafata. Daca cineva doreste si nu ma crede, in Oradea sunt disponibil pentru a verifica acest lucru.
Deci, parerea si sfatul meu: Adaugati Metalubs XD, cu motorul cald bine si plecati la drum cativa km si motorul turat. Altfel nu se va trata suprafata.
Ma gasiti si pe facebook: Dragos Remus

  
                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu