Totalul afișărilor de pagină

marți, 16 februarie 2021

😊 Din Sinaia Dl. Serbulea Catalin ne-a scris....

" La targul de la Romexpo (Salonul Auto Moto) am vazut o demonstratie cu niste "jucarii" care aratau eficienta "tratamentului de motor", practic reducerea frecarii intre doua piese. Dupa un an m-am hotarat sa incerc acest produs pe o duba Iveco, motor 2.3l, 260000km. Stiam ca motorul e ok, fara consum de ulei asa ca am incercat "marea cu degetu". Conform zicalei, "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ", in cazul meu "socoteala din targ s-a potrivit cu cea de acasa". Am pus tratament de motor si aditiv in motorina si masina parca "cere a șasea". Este evident ca motorul merge mai bine. Deocamdata totul pare f ok. "

Recenzia la Metalubs Shop pe Facebook: https://www.metalubsshop.ro/index.php?route=testimonial/testimonial






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu